måndag 26 november 2007

Fest!


Flamman, Söderbokhandeln och ABF arrangerade den officiella forumfesten på Teater Scenario. Och fest blev det – till klockan var slagen och lokalen fick utrymmas. Jag vill minnas att det var ”Stad i ljus”, av alla musikhistoriens låtar, som avslutade det hela. Då hade vi, 300 personer firat av Daniel Suhonen, denne ABF-legend som i år gjorde sitt sista forum som arrangör, hört Johan Johansson och Kjell Höglund, Skalicious och DJ Hardy.

Det hela fotograferades dessutom magiskt av Jenny Lindahl Persson.

Exakt vad Ida Regin upptäckt på den här bilden får vi utreda.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hehe skitrolig fest och mycket festlig bild på ida regin. tack för allt!

fredrik sa...

Det var helt klart en trevlig fest. En av de bättre forumfesterna måste jag nog säga. Även om jag aldrig fick klart för mig vad Göran Greider, Katrine Kielos, Andreas Malm med flera skulle göra på festen som ledde till att de omnämndes på flyern. Jag hade hoppats på att de skulle vara kändisbartendrar. Men tji fick jag.

Aron Etzler sa...

Nja, de var där för att prata. Men Greider blev sjuk. Och Kielos lämnade återbud. Malm och ett gäng andra pratade om forumet och sina böcker.